Friday 14 October 2016

Danang D Academy Makan Darah

Welcome to site Lyrics hytturkusu.blogspot.com

Danang D Academy Makan Darah Lyrics, singer by D Academy

Dibilang benci Aku rindu
Dibilang bosan Aku sayang

Dibilang benci Aku rindu
Dibilang bosan Aku sayang
Dibilang ku tak cinta
Nyatanya hatiku gelisah

Gelisah bila jauh Dia
Ah makan hati kalau kencan
Aku ingin yang itu
Dia ingin ini dan itu Oww

Kacau jadinya Serba salah
Setiap jumpa Selalu Makan darah

*Music

Bagaimana caranya
Mengatasi si dia
Orangnya tak maungerti
Maunya menang sendiri

Ingin rasanya aku
Memutuskan cintanya
Tapi aku takut nanti
Susah cari Pengganti

Biar ku bersabar
Walau dia keras kepala

Dibilang benci Aku rindu
Dibilang bosan Aku sayang
Dibilang ku tak cinta
Nyatanya hatiku gelisah

Gelisah bila jauh Dia
Ah makan hati kalau kencan
Aku ingin yang itu
Dia ingin ini dan itu

Kacau jadinya Serba salah
Setiap jumpa Selalu Makan darah

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.